onsdag 7. januar 2009

Strikkeprosjekt







Heisann, her kommer årets første strikkeprosjekt. Datteren på 6 ønsker seg en tunika, leggiser, votter og lue. Så da må mor trø til. Ettersom influensan herjer nok en gang i denne kroppen går dette prosjektet noe smått. Men den må vel bli bedre om ikke lenge.
Her midt i landet snør det noe vanvittig for tiden, ja vi snør snart inn! Jeg har aldri opplevd slike brøytekanter her vi bor, hørte på nyhetene det var recorder her. Det er jo trivelig med snø, men kanskje vel mye nå.
Ellers tar jeg gjerne i mot tips til å temme undulater. De er ganske så ville når det er dag, men på kveldene er det greit at vi stryker dem på magen. Vi har nå skilt dem, lurer på om det kan hjelpe slik at de blir mer nysgjerrige på oss, men jeg vet ikke... Tips mottas med takk!!! Hannen er også ut på noen lufteturer men vi må komme med buret for å få ham på plass, han bare flyr når vi prøver å få ham til å sette seg på fingeren, jajaj en må vel smøre seg med tålmodighet!
Ellers håper jeg formen blir fort bedre jeg synes det er drit kjedelig å gå slik å hangle! Ha en fortsatt fin uke!

4 kommentarer:

sortekatt sa...

Så flink du er!!
Imponert, hvem trenger vel symaskinen når er kan strikke!
Misunnelig jeg nå,hehe
Her ligger de tre snøfnugga som faller i ca ti minutter...så ..
kunne nok hatt litt av det du har,litt ivertfall..hm.
Takk for koselig hilsen,som alltid:)
Ha en fin fin dag,klem Mona:)

♥ Fyra årstider sa...

Vad duktig du är som stickar. Vad jag gillar ditt hus, det är så vackert.
Kram Lotta

Gamlå sa...

Heisann og takker for kommentar i bloggen min:)

Så fint det er det du stikker. Likte kjolen eller tunikaen veldig godt jeg.

Undulater har jeg desverre ikke noe erfaring med bortsett fra at de mister masse fjær. :)

Ha en fin kveld

A Seaside House sa...

Du må ha god bedring og kose deg med strikkingen! Har nok ingen gode råd til deg angående undulattemming:) Ha en finfin helg!