lørdag 10. januar 2009

Januarinspirasjon


Noen som har tips om stilige kjøkkenredskaper for å henge opp på kjøkkenet? Skulle gjerne hatt noen hvite, har sett hos en eller annen nettbutikk, men finner den ikke igjen. Tips mottas med takk!

Linstoff er jo bare yndlingen...


Et slikt bord ja, kjempestilig spør du meg!


Lekre kurver, skulle hatt en stor gammel en til vedkurv kanskje! Fint ja!
Et slikt kontor var smakfult, kanskje vi skal pusse opp mann? haha blir sikkert godt mottatt ja! Ja en vet jo aldri
Lekre farger lyst og trivelig, dette falt i smak!
Her kommer noen inspirasjonsbilder til dere alle med ønske om ei god helg!
Klæm Tina

9 kommentarer:

prinsesselinn sa...

hei på deg,
kjempefine bilder.
selv har jeg hengende lokkefat, kurver,dørslag,noen emaljekopper og en gammel hullsleiv.
kanskje du har noe av det ??
Ha en finfin kveld.

liven sa...

Hei!!
fine bilder hos deg:o)
søk og let i nettbutikkene så finner du gjerne hvite kjøkkenredskaper! har sett det men vet ikke helt hvor! Der er jo så mange fine emaljerte ting!
Har helt nytt kjøkken jeg nå og kommer nok til å henge opp saker og ting her! Men litt og litt....

Ha en fin søndag:o)

sortekatt sa...

Nigella Lawson!! har nydelige emalje redskaper, i lyse blått og i krem-hvitt;)
Fine fine bildene du har funnet...:)
Ja DET drømme kontoret(hobbyrom,hehe)
Ha en flott kveld;D
Klem Mona

Mitt hvite hus sa...

ange flotte inspirerende bilder hos degO=)

Hos meg henger det litt av hvert fra loppemarked, emaljerte ting eller tre ol.


Nyt kvelden Klem Kerstin

sortekatt sa...

Så glad jeg kunne være til hjelp da!!
Prøv Boligfryd.no ,de har Nigella sine produkter:)
Ha det bare fint:)
Klem Mona.

Veronica's hus sa...

Alt var bare dritlekkert:)

Jatakk til alt:)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Takk skal du ha for januarinspirasjon , det trengs virkelig hos meg..litt i dvale etter julen her i gården.
Jeg har Nigella L. sine emmaljerte kjøkkensaker, veldig fine, men skal jo ikke vaskes i maskin....
Vi blogges,
Klem

Bitte sa...

Jättefina bilder !
Tine K ser jag också, det är ju snyggt.
Ha det Bitte

Unknown sa...

Hei
Jeg har tittet inn hos deg...koselig blogg du har. Du er velkommen til å besøke min blogg og se bilder fra boken Sjarmerende Gjenbruk som jeg har laget sammen med Hanna.
Klem...Ellen