lørdag 8. januar 2011

♥ snowbabies ♥

Er de ikke søte? Jeg glemte å sette disse søte små frem til jul - bruker bestandig og fylle ei hylle med disse. Alle er fra svigermor. Elsker disse små nydelige! Det var mamma som etterlyste dem og lurte på om jeg ikke skulle ta disse søte små frem-  jeg bruker jo det! Så nå står de på kjøkkenet og pryder hyllen, og der skal de få stå de neste vintermånedene. De som er igjen!










Må bare få si dagen i dag ble perfekt. Hei Petter Northug og heia Norge, gleder meg til VM. Stor Northug-fan jeg, både i motgang og medgang, noen andre bloggere der ute som er enig eller hater dere ham?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hei på deg.
Nydelege figurar du har! Er det lov å spørre kvar du har fått tak i dei?

Mvh
Kari

Datt sa...

Hærremin, så mange skjønne og forskjellige!! :D

Tina sa...

Hei Anonym, de har svigermor kjøpt av ei som heter Evy. Hun bor i Mølmbukta (Agdenes) tror jeg, hun selger privat og på enkelte lokale messer! Så hyggelig at du likte dem!

Tina

Stina sa...

Nämen åh, så söta.:-) Kram Stina

Dorteas lille verden sa...

Hei! Takk for hyggelig kommentar på bloggen min:) Trivelig blogg du har, gleder meg til å følge deg!
Ha en fin fin lørdagskveld.

Sissel sa...

Så utrolige fine de var! I og med at de ikke er noe "typisk" julepynt, så tåler disse å stå fremme i vintermånedene!

Ha en fin kveld!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Åhh- de var søte! Bilder til å bli i godt humør av!:)
Ha en fin søndag.
Klem

Anonym sa...

De va søt,selvsagt liker jeg Petter gutten har jo humor,og så er han dyktig :))