tirsdag 6. mars 2012

Innflytting?


Ikke til helga men forhåpentligvis til påske. De siste listene er snart på plass. Rekkverk mangler, flis over kjøkkenbenken mangler, montering vifte kjøkken mangler, maling av trapp mangler, fuging av terskellist (tror jeg det heter) bad mangler, nedvasking og bort med støv mangler... Undres om jeg får sofa der ute på hytteparadiset til påske. Tålmodighet Tina, det ligger ikke for meg, også begynner mannen og fable om gutte/scootertur til Åre. GLEM det var min reaksjon på det da jeg overhørte en samtale her. Kjør så mye scooter du vil men den hytta SKAL være ferdig til påske (vennen) ha!

Var jeg streng syns dere???

Makan :)))

5 kommentarer:

Ceropegia sa...

Vil sjå mer Tina! Vil sjå mer....;)

Bli sikkert en magisk plass. Skjønne dåkk glede dåkk t den bli ferdig ja :)

Frk Kastås sa...

Slett ikke streng. Noen ganger må man bare snakke i litt klartekst.
;)
Og vi...vil jo gjerne se mer av hytteparadiset...så din mannbrann må bare brette opp armene! ( syntes jeg!)

Scooter...herregud...det er jo bare sååååå kjedelig..hehe..!


;)
God onsdag til deg Tina!
klem fra meg!

Ingunn sa...

Hær kjæm d motsvar...send kaill"n ivei på guttetur, tru eg lønne seg i lengda...dessuten bli d enda mer stuerent at oss ska på jentetur at...hohoho..;O)))
Å tenk bearbeidels kjøkkenbord osvosv..berre en tanke:O)

Klæm

Anonym sa...

Hei Tina, så fin blogg du har. Og så knallfine dørhåndtak! Hvor kan man kjøpe sånne???? Malin

Tina sa...

Hei anonym, tusen takk for det koselig å høre du likte dem. De ble kjøpt på jula. God helg, her pusles det på hytta:)