mandag 12. mars 2012

litt etter litt...






Regn regn regn og masse vind, det kalles kanskje storm eller stiv kuling, men som den landkrabbe jeg er så har jeg absolutt ikke blitt vant til hverken bølger eller så masse vind! Brrrr ufyselig vær var det i paradiset i helga, men inne i hytta var det godt og varmt, og sakte men sikkert tar det form. Jeg og datteren var mest ivrig på kjøkkenet. Kopper og kar ble satt i skapene, så utrolig gøy. Stua og kjøkkenet er listet ferdig. Jippi!


Og vet dere: jeg som hatet gult - gult er bare så kult hehe må nesten le av meg selv. Gule gummihansker har aldri vært mer i tiden. Syns de ble perfekte på Ikeavasken jeg :)

Jeg syns faktisk det!!! 

4 kommentarer:

Hege sa...

Tjihi, enig med deg ja, gult er jo faktisk kult! Ser nydelig ut på hytta di da! Gleder meg masse til å se mer!!!

Klem fra Hege

Maskinistfrua sa...

Dette ser ganske lekkert ut! Legger meg til som følger så jeg får med meg resten;) Flott tirsdag!

sa...

For en herlig blogg, jeg vil følge deg videre!
Ønsker deg en god tirsdagskveld ♥
Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

sortekatt sa...

Gult er kult, har du noen gang sett en stygg kylling feks?hehe
ha en fin uke,klem Mona