mandag 3. september 2012

Første uke i september







Det er høst folkens, temperaturen har sunket, lufta er kjøligere, det er fuktigere og høstfargene er her. Vakkert! Jeg plukket litt høstlyng rett vedsiden av hytta vår. Satte det i ei tinek-krukke og vips gratis vakker pynt på trappa. I forbindelse med støping av veranda/platting tok jeg litt sement i noen kopper og vips telysbeholdere - ganske så billig det også. Syns de er fine uten te-lys også, kule slik de står. Lykta bestilt fra Danmark, Chenille home, kjempeservice fra ei festilig dama. Jeg er med i gruppa hennes og hun eier en fantastisk interiørbutikk. Tinek-stoler bestilte jeg til hytta forrige året fra hviit.no, kjempeservice fra henne også. Superfornøyde med de stolene, altså!

Kabeltrommelen ble funnet ute i naturen, den er brukt både til snekkerbord, matbord, grillbord, tørrfiskbeholder (ja noen har borret flere hull i det.... hmmmfff) 

Fin høst til alle dere som er innom:)

6 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Fiiint! Skulle meir enn gjerne hatt nokre slike TineK stolar :)

fin veke til deg!
klem,
e

http://www.pattern-addiction-and-more.blogspot.com sa...

Hi - what a beautiful table ;-) hug, Barbara

Anonym sa...

Så nydelige høst bilder,det er så flott tid når ein kan pynte både ute og inne:)
Så fine stol,kjempefin:)
Fin kveld til deg!

Karoline sa...

Fin blogg :) Her likte jeg meg! Flotte bilder fulle av inspirasjon og god stemning! Legger meg til som følger :)

Håper du får en herlig uke!

Unknown sa...

Flotte bilder!!
Herlige saker på det flotte trommelbordet ♥

smileull sa...

Så fine og inspirerende lyng-bilder! :) Jammen er september deilig...