torsdag 22. mars 2012

Pute XL

Den strikkede puta har ligget ferdig lenge, men har manglet fyll. Jeg tok ei gammel ikeapute, av de største gulvputene. Tok ut det hardeste skumgummmi-platen og lot det andre bli igjen. Prøvde så godt jeg kunne og sy den rund i hjørnene, og vips ble den runde strikkede puta ferdig. Tanken var vel en puff på hytta. Så får vi se om den blir liggende på gulvet eller i sofaen. 



Å hvor blir det av friske Tina, formen har overhodet ikke blitt bedre, men jeg håper på en frisk morgendag:) nå er sofaen også utslitt, hvor er det blitt av alle kreftene??? 

4 kommentarer:

Maskinistfrua sa...

wow utrolig kul! Strikket den selv? Selv Har jeg kun bittelitt hekleferdigheter, det holder liksom til babytepper og andre enkle saker:)Flink er du! Og takk for hyggelig kommentar hos meg da!

Monica sa...

Hei på deg.
Kul pute, både den på gulvet og den i sofaen!!
Jeg har en (helt make, bare rosa) pute som jeg har laget i gangen min ;)
Ønsker deg riktig god bedring, får håpe energien kommer til noen og hver av oss med vår været ;))
Klem, Monica

Kremfaret sa...

Flotte bilder med tøffe puter! :-) Har lyst til å strikke pute selv, men... noen prosjekter skal man tross alt ha på blokka også ;)

Trallala sa...

Så flott! Har du virkelig laget den selv? God bedring til deg, håper formen tar seg opp og god helg :)