søndag 25. januar 2009

Skøyter på Ånøya og nye kjøkkenredskap til mor







I dag har vi virkelig kosa oss med skøyter på isen ikke langt fra der vi bor. Vi tok med oss litt sjokoladekake og varm saft. Merker at dagene blir lengre og gud hvor godt det er. Å se sola er jo bare deilig. Nyter hvert sekund den er fremme nå i disse dager.

Lørdag kom noen kjøkkenredskaper fra Boligfryd. De er nå på plass og mor er knakende fornøyd. De var faktisk finere og større enn jeg trodde. Anbefales. Merket er Nigella Lawson. Meget fine! Ha en fortreffelig uke til alle dere som legger igjen hyggelige kommentarer og dere som ikke gjør! hihi

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, snuppa mi. Kjempekule kjøkkenredskaper. Har sikkert blitt fine på Oddly også... he-he. Var innom Staff-butikken på lørdag. Det ble jammen med et armbånd med hjem. Råkult!! Så fornøyd. Dyrt? Ja... men det e da berre pæng... Håpe du får ei fin uke, vennen. Love you... Hilsen lille Wehn.

Merethe sa...

wow, så flotte kjøkkenredskaper! Måtte du bestille de? Eller har du vært innom en butikk? er de i så god kvalitet at de kan brukes hver dag tror du? Var jo bare så innmari fine! :D Ja, takk- vil ha!

sortekatt sa...

Masse grattis med nye kjøkkenredskaper!!hehe
Klem klem Mona;)

Anonym sa...

Hmm...nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvor du bor, vi bor også i nærheten av Ånøya, nemlig.

Mvh
Skauningen

Tina sa...

Hei hei skauningen, vi bor helt i enden av Ånøya mot Korsvegen. kjører inn mot hyttefeltet som ligger på motsatt side av 708. Huset ligger på toppen før en bikker ned bakken mot bekken! hehe (Bjørsetveien) ja wops hvis du skjønner...
Klæm Tina

Unknown sa...

Beklager! Har ikke sjekket mailen min idag. Skal gjøre det med en gang :O) Ser du har fine bilder av klærne på bloggen din. Hun legger snart ut bildene fra vårkolleksjonen. Det er så UTROLIG mye fint, og fine priser...

Du hører snart fra meg!

Klem Susanne

Anonym sa...

Hei! Takk for koselig hilsen hos meg! Så bra du ble fornøyd med kjøkkenredskapene da. De er både fine å se på og praktiske i bruk. Ønsker deg en fin uke! Mvh Mona :)

Unknown sa...

Hei igjen!

Har sjekket mailen, men finner ingen fra deg...Kan du prøve og sende den en gang til? Send den til susanne@halden.net

Nattaklem fra meg

Unknown sa...

Hei igjen!

Sendte deg en mail på tirsdag, har du ikke fått den? Isåfall har jeg sendt en gang til nå ;O)

Kan dessverre ikke skaffe deg det du viser på bloggen. Det er høstkolleksjon -08. Dette er helt nytt for meg, så vår -09, er min første kolleksjon med Melmelli. Gi meg beskjed hvis du fortsatt ikke har mottatt mail fra meg!

Klem Susanne