søndag 20. mai 2012

Ikke en dag uten



Skjønner ikke hvordan jeg har greid meg uten iphone i så mange år... jo fordi jeg ikke har vist hvordan den fungerer. Jeg som er helt apple, måtte jo ha en slik. NÅ har den endelig fått en som passer på seg også, etter å ha kuttet forsikringen så fant jeg ut det var like lurt med et dekse. Det ble denne. Eplehuset, Trondheim, enkel og lekker, står i stil med den søte lille. På et pallebord ute i havgapet tok den seg enda bedre ut. Og en stor takk til draumesiden som anbefalte bloggen min i dag. Så raus og snill da:)) 

5 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Lekker! Og fin fine bilder :) Kjekt å kunne anbefale deg til andre, bloggen din er jo så inspirerande! Håper det har kome til fleire følgjarar, kjenner dei fleste som viser på ruta di, kanskje dei har kome til i dag? :) I tilfelle; som planlagt!

Ha ei vakker, ny veke!

Klem,
e :)

Unknown sa...

Det var et lekkert deksel!!
Kjenner at jeg trenger en slik:)
Lurer på hvor mange ganger min kjære IPhone har gått i gulvet - huff...

Ha en fin kveld ♥

Ceropegia sa...

Gratulerer tina :)

Tok seg fint ut der den lå også da! :)

Lisanne van de Klift sa...

Beautiful whites! And I love pallets!
Thank you for visiting back!
(I would love it if you follow me to :-) )

Love Lisanne

Unknown sa...

Lekkert deksel!! Jeg har også IPhoen og skjønner rett og slett ikke hvordan jeg klarte meg uten...;P Den er og blir livsviktig, med alle sine finesser og funksjoner;)

Takk for hyggelig hilsen fra deg inne hos meg:)Nyt mandagskvelden!
KLEM