lørdag 5. mai 2012

Pallebord i hvitt














For et års tid tilbake bestilte jeg opp noen hjul på nettbutikken til Clas Olson, de har ligget litt i veien siden da. Tanken var at jenta i huset skulle få seg pallesofa. Det har ikke blitt pallesofa for jenta har egne meninger... å det er vel og bra det. På flyttelasset for hytta tok jeg med 4 av disse hjulene. Vi hadde også med mange nye paller men de var flisete og lite egnet. 

Men en ettermiddag da freden hadde senket seg, gjengen var ut på treningstur satt jeg i solveggen på noen midlertidige paller vi har forran ytter- og verandadøra vår. De har vært der i 2 år, god og slitt, blankpolert av vær og vinn. Og akkurat der var jo pallebordet på plass! Inn for å hente vaksebøtta, skrubbing og vasking av herligheta, og da mannen kom tilbake var det bare å skru på hjulene, viktig at flere er med på prosessen og bidrar.... hehe! 

Og forrige helg ble bordet malt hvitt, syns det var kult i den slitte looken også, men ble veldig fornøyd med hvitmalt. Jeg har ikke pusset det enda, men torr jeg skal gjøre det.

Så nå ble det pallebord på meg oså til en svært så billig penge!

2 kommentarer:

http://www.pattern-addiction-and-more.blogspot.com sa...

Hi - wonderful idea! I like this sort of tables! Would like to have one for the garden!
Enjoy the weekend, hugs, Barbara

Kremfaret sa...

Lekkert :-) Har samme bordet selv - akkurat nå står det ute på terrassen og støver ned :o Men gleder meg til å ta det i bruk, er så kjekt å trille rundt på det ;)