søndag 30. mai 2010

Jeg planlegger hytte

















































I dag var jeg innom http://www.skonahem.no/, der fant jeg disse bildene. Jeg samler inspirerende bilder til vår hytteplanlegging. Tegningene er sendt inn til kommunen og ferdige, har tanker om hvordan det skal bli, men leter og leter etter flotte ting her ute i blogg og interiørverden. Innvendig blir det i alle fall hvitt, og flis over kjøkkenbenken tror jeg blir som på dette kjøkkenet, er ikke det fint da? Jeg har tenkt på tregulv som er vokset og hvitvasket, syns det er lunt og koselig. Har det i andre etage her hjemme og er fornøyd med det! Som jeg gleder meg...!

3 kommentarer:

Min stil sa...

Så spennende med planlegging av hytte. Lekre bilder. Hærlig med inspirasjon.
Klæmmer fra Susanne

Charlotte sa...

Utrolig morro med planlegging av hytte!!! Gleder meg til å følge med :D

Du har mottatt en liten award på bloggen min forresten :)

Missfryd sa...

Så hyggelig å høre fra deg igjen, Tina:-)
Og spennende meg hytteplaner. Det gjelder å planlegge godt vettu, og det skjønner jeg du gjør:-)
Lykke til!
Klem Ingrid