fredag 28. mai 2010

Urutinert



Ny helg mye regn, lite med muligheter... tjihi! Oslo-helga var helt nydelig...nesten... Det var jo pinse og det tenkte ikke vi på. Fredag var vi på 2 x Home and Cottage butikker, Bogstadveien og Alnasenteret. Det var så mye å velge i, kjøpte disse to dukene, en stor og en liten. Kjempefine! Jeg skulle tilbake på Alnasenteret og shoppe lamper og noen puter. Det hadde jeg bestemt meg for. Vi kom dit 15.55 og der stengte det kl 16.00 den lørdagen (Pinse Tina). Jada... litt seint ute. Stålporten var nede, butikken stengt! URUTINERT Tina! Penger spart, men må si det irriterte meg grådig der jeg tuslet tilbake til bilen med to barn på slep og en lykkelig mann i bilen. Vi hadde jo tross alt 11-års bryllupsdag... hehe ja da var det bare å feire i det herlige sommerværet! Da satser jeg på flere sykkelritt sør i landet, slik at mor kan være med på nye shoppingsmuligheter!

Her øser pøser regnet ned, trist, men slipper å vanne både planter og plen... hahaha! God helg alle der ute :)

1 kommentar:

Wenche sa...

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Synd det ble kort shoppingrunde på deg i oslo....mannen min var også på sykkelritt i oslo forrige helg-mon tro det var samme løpet?? Kanskje gutta vet om hverandre de,vuttu.