onsdag 27. august 2008

Award til


Min første award sender jeg til noen inspirerende blogger som jeg ofte er innom og som jeg anbefaler dere å se. Synes det er vanskelig å velge blandt et hav av flotte blogger men nå går denne søte awarden til disse Bestefars verksted, Hagen på landet og Me and Molly. Klikk dere inn på linkene og se. Me and Molly har nettbutikk også, såååå mye fint å kjøpe der, så løp å kjøp. hihi! Ha en fin dag alle der ute. (PS! Fotoapparatet har gått røyken, det er no dritt du.)

4 kommentarer:

elisabeth sa...

Ja, det er noe dritt...hahaha;)
Millioner takk, sender den rett tilbake jeg, for her koser jeg meg;)
Ha en super dag!!!

Bestefars Verksted. sa...

Tusen hjertelig takk,så snillt av deg :) Koselig at du finner glede av bloggen min :) Ha en fortsatt fin dag ! Reiser bort noen dager,jeg.....skal hjem til mamma og pappa og være kattepasser :)

Pulsatilla sa...

Tusen takk, så hyggelig at jeg kan være til inspirasjon - i like måte må jeg si da! Ha en god kveld!

♥ Fyra årstider sa...

Tack för besöket hos mig och för att jag nu hittade dig. Såg att ni hade världens sötaste lekstuga.
Kram Lotta