søndag 10. august 2008

Å slik ble vår lekestue






Å så morsomt å innrede lekestue. I går var jeg og datteren på Ikea, Skeidar, Kid og en del andre butikker. Rosa puffer med hvite prikker kjøpte vi på Skeidar. Også det roa teppe samt den hvite hylla med tre søte små skuffer samt noe pynt. Pällbo puff fant vi på Ikea sammen med noen nydelige puter med knapper og noen runde små puter med rutete mønster. Det synes jeg ble nusselig på sofabenken der inne ja! Kjøpte også et skap med speil der. Det er vel egentlig beregnet for bad men passet bra ved det ene vinduet. Gardinene fikk vi også tak i på Ikea, klippet noen lange lengder og brukte det andre på madrassen. En hylle ble kjøpt på Biltema i trehvit men som jeg mala hvit. Fikk tak i noen søte små sølvknagger på en intreiørbutikk som jeg plasserte under den hvite hylla. Utvendig kommer noen blomsterpotter etter hvert samt to kangger så kan jo jakken henges av der. Hi hi morsomt!!!

2 kommentarer:

Pulsatilla sa...

Å, så hyggelig lekestuen ble. Kan tenke meg det var stas. Vi holder også på med prosjekt lekestue i disse dager, men det er et stykke igjen før den er presentabel på bloggen :-) Mange hyggelige innlegg hos deg, jeg titter nok innom igjen!

Photo-Me-Life sa...

Jeg er så missunnelig på alle dere som har dukkestuer til barna deres. Alle dere gjør dem så fine og lekkre at jeg blir helt dårlig her. Har vist Caroline noen av husene og hun elsker dem. Ditt var også RÅ fint!!!!

Angående lysslyngen i skapet syns jeg jo selv det er en topp ide. Det blir et spesielt lys. Jeg har gått for juletrelys fordi skal man ha andre lyslenker, bør de være lange slik at man ikke må trø inn 10 stykker, så juletrelys med mange på en ledning, gjerne med lys ledning er bra! Blir ett kjempekoselig lys utav det hele da man "fyrer det opp".

Bare koselig at du lenker meg, syns det bare er artig at folk leser det jeg skriver og ellers ting som havner på bloggen min.
Jeg la til deg også:)

Det skapet du har forresten syns jeg var SUPER fint. Jeg er også fan av Riviera sine skap, så ONE DAY sier jeg bare, så skal jeg ha noe slikt.