onsdag 24. oktober 2012

Julegaven fra i fjor - på plass






Denne har jeg ikke vist dere. Julegaven fra min sønn i fjor. Er den ikke fin, og det beste av alt han laget den helt selv. Jeg hadde ikke en anelse på hva han holdt på med, nede i kjellern og oppe på rommet sitt. Mye aktivitet var det, kan jeg huske. Tenk det, han hadde fått med seg det at mora ønsket seg en "staur-stige. Det var virkelig en flott gave å få, blir nesten litt rørt her jeg sitter den dag i dag. Ganske så imponerende av en 13-åring. 

Nå står den å pryder hyttestua, der henger det duker, en gammel hatt han har funnet ute i naturen og en gardin. Det er så personlig og så flott, kjenner hjertet varmer litt ekstra og slår litt fortere

Ha en fin tirsdag dere som er innom, det snør det snør tiddelibom, og det kribler litt ekstra i skiføttene her i heimen 

9 kommentarer:

MittLilleHjerte sa...

Utrolig stilig:)
Jeg har en giveaway på bloggen min på happylights:)
Ta en tur innom bloggen min så får du se:)
Ha en fin kveld videre skjønne deg:)
Klem fra Janne

Anonym sa...

Så utrulig flott gave å få,så flink sønn du har,ein glede å få ein slik fin stige som er heimelaget:)
Ein fin kveld til deg!
Klem fra Lillian

Elin | Draumesidene sa...

Denne var jo berre heilt konge! Eg har ein idè om å byggje med drivved i løpet av veka. Slike heimelaga prosjekt er jo berre så vakre! Og det at han har laga den åleine, gjer den enno flottare! Heldige du!

God klem,
e :)

Unknown sa...

woow, så flink gutt!!
Og så herlig at han hadde plukket opp hva mamma ønsket seg, og laget det selv - *klump i halsen*

Jeg ønsker meg og en slik, men jeg vet ikke hvor jeg skal finne staurene... kanskje jeg skal sette min 15-åring på saken:))

Tove `blogg verden sa...

Så flink og snill gutt du har :D Stigen var jo pefekt :)
Ha en fin dag
klem Tove

Marianne Dragon Waagan sa...

Oi, så flink og omtenksom gutten din er... vet akkurat hva mamma'n sin liker:)) Stigen ser kjempefin ut, og du har pyntet den så fint:)

Ønsker deg en riktig fin torsdag:)
Klem fra Marianne

Li/Småtingene sa...

FOR en fin gave! Tenk at han har hatt nok oppmerksomhet til å vite hva du ville like, og orket å bruke så mye tid og krefter på å lage noe så fint! Skjønner godt at du blir rørt!

Har ønsket meg en slik stige lenge selv, men tror ingen her i huset (inkl meg selv) aner hvor man kunne få tak i staur ;-)

Ha en fin fredag!
:-)

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Hejsan, så roligt att hitta hit till din fina blogg. Vi har också ett summerhouse som vi längtar till. Kram Victoria ♡

LYKKEBO sa...

For en flink og kreativ sønn da! Så gøy med slike gaver:)
Var kjempe fin! Du...er lampa under solgt?
Den er så fiiiin!
ps: lykta har jeg laget;)

Klem til deg:)