tirsdag 1. november 2011

prismer mot tre


Takket være bloggverden fant jeg denne lekkerbisken som jeg etterlyste for litt siden. En stor takk til TSAR som kunne fortelle at en butikk i nærheten av henne hadde slike lamper, Møbelhuset Casa. Uten problem sendte de lampa til meg uten noe ekstra frakt. Den skal få sin plass i trappeoppgangen opp mot hemsen på hytta, når den bli ferdig. (ja les litt utålmodig!) Da blir den hengende mot en trevegg som er beiset i kullsort. Kontraseter er herlig!

Ønsker dere alle ei fin uke og takk for alle kommentarer dere er noen søtnoser!

Klæm:)

4 kommentarer:

Ingunn sa...

Ohooooiii kårr lekker den va, den dær skjønne eg du e otålmodig ætte å heng opp ja...lekkerbisken Tina:O)) Bi såå fint atte..

TSAR sa...

Gratulerer med flotte lamper:o) Nå har jeg fått opp mine etter flytting også. De henger over bordet i spisestuen, og jeg ble fornøyd!
Gleder meg til å se dine oppe på hytta:o)

KonfettiForm sa...

Hei Tina, hyggelig du stakk innom og la igjen kommentar. Washi tape burde fungere veldig fint på gips (men den bestillingen du nevnte finner jeg ikke?)
Håper du får en fin lørdag :) Hilsen Lena.

Elisabeth Løkken sa...

Utrolig fin lampe! :) Skulle gjerne hatt adresse/nummer til den leverandøren der ;) Hva kostet den? Skulle også hatt to...;)