mandag 24. oktober 2011

Fra naturen



Hyttetur nok ei helg, vi kjører på og prøver og bli ferdig, men finishen tar tid. Snekkeren vår er superflink og jobber myyyye når han er med! Jeg er imponert! Flinke snekker-Kjell. Gjesterommet er nå helt ferdig. Det liker vi! Vi begynner liksom å se en ende nå. Ovnen ble plassert, utført av svigerfar og mannen i huset. Svigermor kom med vaffelrøre og vi fikk servert nystekte vafler. Det lar seg høre. 

Jeg lurt meg til i en vinduskarm for å få litt hyttestemning og hyttekos. Her ser du også kjøkkenhåndtakene som skal på dørene. Tror de vil passe fint inn sammen med et svart retro kjøleskap. Benkeplata fra Ikea, laminat men skal se ut som svart steinplate. 

Det busker seg liksom til der ute og lampa er kjøpt og betalt, så den kommer vel i posten om noen dager. Casa møbelhus fikk jeg tak i den, takket være TSAR som hadde denne lampa selv! Tusen takk til deg!

Det busker seg liksom til!

I morgen er det føråpning med blogger på Living Lade, må si jeg er spent!
Klæm :)

Ingen kommentarer: