mandag 3. oktober 2011

PUTE by tina




Dagens "by tina-pute" er ferdig sydd. Jeg har lenge kikket og kikket og atter kikket på puter og sengetrekk fra by nord. For min lommebok blir de litt for dyre. Da jeg kom over dette stoffet ble jeg ikke i tvil. Nå ligger den i flaggermussolen og bare venter på å flytte inn i hytta. En super erstatter syns jeg til en billig penge! I tillegg til reinsdyret ligger et uglemotiv og venter også. Jeg må bare få i glidelås først. 

Da må jeg snurre videre godt folk, FAU-møte venter! Ha en fin fin kveld!

9 kommentarer:

lilleba sa...

For en spesiell pute ! Har aldri sett maken ( bortsett fra at jeg har noen med pudler på da, hihi ! )

Artig er det at en finner noe litt utenom A4 :)

Ha en fin kveld !
Klem fra Lilleba

Bittelille villa/Jennifer sa...

Så tøff den er! By Nord sine ting er fantastiske, men dessverre litt dyre. Da er det så fint når man kan ta inspirasjonen og lage noe selv:)

klem Jennifer

Ceropegia sa...

Å flinkeste tina!!! Den var knallfin!!! Og så med glidelås også....;) imponert!!

Sy du på bestilling....;)

Se ya :)

Unknown sa...

Det stoffet er kjempe fint, har selv kjøpt det stoffet 2 stk av hver - blir 2 puter og 2 bilder :P
ha en videre fin mandagskveld :)
Klem fra Mari

Unknown sa...

Glemte å si: det ene bildet jeg har laget i dette stoffet (ugle) ligger oppe på bloggen, putene blir sydd til helgen. kanskje lager jeg et bilde til i løpet av uken også :) bare å ta en titt :p

Ingunn sa...

Tinamora....JA, du e så flink atte, ty d e supertøft at du ha årna d sjøl te en brøkdel tå prisen for kårr ei Nordpute ha skoill ha kosta deg:O)))))
Men, jaja...tomme dyreblikk spredd roindt omkring seg d e fårr spesielt interesserte..hoho;O))
Hå en finfin dag kjære du<3

englemor sa...

SÅ STILIG pute!!!
Gøy med ting en kan lage selv.

Takk for koselig hilsen hos meg.
Følger med deg videre :-)
Klem

Trallala sa...

Det var ingen dum idè. Putene fra ByNord er jo rålekre, men litt stive i pris synes jeg og. Denne ble jo kjempefin, gleder meg til å se bilde av ugle-puta også.

Anonym sa...

Flott!! Hvor kjøper du stoffet?