søndag 19. juni 2011

Sofa fra Living


Til helga skal denne hentes i Oslo. Fant den på Home and Cottage men fikk litt problemer med levering og henting hos dem etter som jeg bor her midt i landet. Heldigvis hadde de igjen en stk 3-seter og en stk 3,5-seter hos Living. Jeg har bestilt i linfarget stoff. Gleder meg å se etter som jeg kun har sett denne på bildet...ehhhh... Etter som min mann skal sykle Lillehammer - Oslo tenkte jeg å hive meg med på shopping. Blir vel et underlig hopprenn, er ikke akkurat kjent og heller ikke dreven med å kjøre i Oslo og i alle fall ikke med henger, men hva gjør en vel ikke for en sofa på tilbud....!?

Så da gjenstår bare å se ja hva det blir...

3 kommentarer:

Hege sa...

Den ser kjempefin ut!!! Sikkert god og myk også:) Lykke til med Osloturen, synes du er tøff jeg!

Klem fra meg

millandante sa...

Jättefin!! Snygg färg och den ser så go och skön ut! Lycka till med hämtningen:) Ska bli kul att se den på plats!

Kör försiktigt!
Kram Milla

Ceropegia sa...

Klare du fint Tina!!
D e en kjempefin sofa d står om her!!
Lykke t!! :)