onsdag 24. mars 2010

Arkitekt jeg I hytte


(fra Saltdalshytta)






ja, jeg leker arkitekt om dagen, huff så mye å tenke på, men det blir det blir... Jeg tror i alle fall det! Alle våre tanker rundt vår hytte har nå samlet seg ned på arket. Jeg vet ikke hvor mange varianter jeg har laget men det begynner å bli en del. (Kjekt med mac hjemme... altså) Nå føler jeg vi har landet litt mer og har derfor sendt forespørsel på priser til tak-konstruksjon og vinduer. Den i dag endelige tegningen er inspirer av ei hytte fra Saltdalshytta, (bildet som ligger med) utolig fin, ikke så tradisjonell men kul og tøff! Tror dette blir bra jeg. Ha en fin onsdag, i kveld er det klubbmesterskap på ski og i morgen er det jentekveld til Ingunn. Jeg gleder meg, alltid så hyggelig disse treffene med dine beste venninner...

3 kommentarer:

mali-mo sa...

Kjempefin plantegning, gleder meg til å se resultatet. Har laget litt hytteteninger jeg også, men de blir ikke realisert de første ti årene ;)

Ingunn sa...

D dær bli TØFT Tina..:O)))
Skikkele spennende prosjekt, den dær høtta bli one of a kind, helt sikker på d..;))
Arti at den bli litt utradisjonel!!
Eg e kroppklen og litt vondt i hæsjen, men bli d itj vær enn d hær så bli d træff i kveld ja:)))
Gle meg te å hør mer om prosjekt HØTT!!!
KLÆÆÆÆM

lisasornes sa...

Så moro å kunne tegne sin egen hytte ♥
Ha en fiiin kveld!
-Lisa ♥