torsdag 18. februar 2010

Tina rydder og fotograferer







og her er noe av resultatet. En del kjøkkenhyllepynt ble pakket i kasser og støvet ble vasket bort. Var vel på tide det Tina, huff alt for lenge siden sist. Jaja... skitt skitt... haha! På stua ble sofaene flyttet om. Ble mye mer åpent, likte det egentlig godt jeg, tror jeg da. Helt til søsteren kom og syntes det var helt tragisk, pytt!! Meeeeeen når besøket kommer må vi vel flytte den i vinkel, blir ikke spes sosialt slik, men mye mer bloggbart... jadaaaa! Gyngestolen er arv etter pappa den har kommet på stua nå. På mandag var mannen i huset og hentet ei gulvklokke jeg fant på finn, til nesten ingen ting. Jeg pruta (stygg sak) og fikk den jammen meg. Fargene er ikke noe å skryte av og at den virker spiller vel ingen rolle. Den skal jo bli hvit eller blir det svart...! Bilder kommer... så får dere gi tips om hva jeg bør gjøre! Flott form på den klokka altså. Og til alle dere som kommenterer, tusen hjertelig takk det gleder mitt hjerte....:) Ha en fin torsdags kveld snart helg... juhuuuuu! (Den flotte bestikkhylla kjøpte min søster til jul fra alle de 4 der, er den ikke fin?)

5 kommentarer:

Stine sa...

Oi, der var det ryddigere enn på kjøkkenet mitt! Heldigvis kan jeg skylde på at vannet her i Oslo ikke har vært friskt nok til at det går an å vaske opp i ;)

Ha en fin kveld!

Klemmer på vei tilbake!
Stine

Missfryd sa...

Retten og sletten lekkert!!
Klem Ingrid

H A N N A S - F O R M sa...

Å, så mycket vackert du visar!!! Så roligt att hitta hit!

STOR KRAM
Hanna

Prinsesse Elin sa...

Det er deilig å kunne få ryddet litt opp. Det har jeg også brukt en del tid på i det siste. Få orden og system i diverse skuffer og skap. Her har det hopet seg opp men nå begynner det virkelig å komme seg. Det var noen utrolig flotte og ikke minst inspirerende bilder. Jeg synes de var skikkelig lekre.
Ha en fortreffelig dag. Klem fra Elin:)

Janne sa...

Oi så lekkert;) Flott kjøkken..

Super lørdag til deg,
Klem fra Janne