torsdag 21. mai 2009

Flotte kjøkkenhyller...





Sent i går kveld kom disse hyllene opp. Var på Ikea for et halvt år siden og kjøpte to hylleplater og fire knekter. Var innom Guri på en bruktbutikk i nærheten og fant en lekker hylle med utskjæringer. Billlllig! Fikk blod på tann, kjøpte også noe sølv/tinn-bestikk, noen aldeles lekre små kopper og fat, sammen med en hvit kanne. I posen ble det også med sandkakeformer og ei sølv fløtekanne. Mannen i huset stilte opp med skruer, vater, tomstokk og skrumaskin og vips var hyllene på plass. Til jul kjøpte jeg noen knagger (Nordal) gjennom Lunehjem som også kom opp. Nei og nei så gøy. Ble fornøyd med dette prosjektet etter å ha ventet og ventet, fikk liksom ikke til å bestemme meg helt hvordan det skulle være..... å sånn ble det!

9 kommentarer:

Randi Wehn sa...

Vakkert!! Jeg er stum av beundring. Hva du kan Tina... Jeg kan bare sole meg i glansen med å være venninna di. Ha en strålende dag, snuppa.

Tina sa...

Tusen hjertelig takk, slike ord varmer og jeg er glad jeg har ei sånn venninne som deg. Setter stor pris på deg Randi! Stoooor klæm.

mali-mo sa...

Så flott det ble da! Ja, det er merkelig hvordan enkelte prosjekter tar laaaang tid å få i boks, selv om de egentlig ikke er så arbeidskrevende.

Selv vasket jeg alle mine kjøkkenhyller idag før vi dro på hytten, ikke like moro (hehe), men absolutt nødvendig da ;) (tror ikke jeg tør å skrive når jeg vasket dem sist hihi).

God himmelsprett!

Crème sa...

Kjempefint! Og så deilig å få gjennomført ideer som man har gått med lenge.
Ha ei kjempefin langhelg:)

Bree Van Den Kamp sa...

Du vet å gjøre det vakkert rundt deg! Riktig så hyggelig hylle og flotte ting.
Ha en vidunderlig kveld!

♥ Fyra årstider sa...

Vilka snygga hyllor..wow.
Kram Lotta

Marthe sa...

FINT!

Mitt hvite hus sa...

Tusen takk for hyggelig hislen..Og takk i lige måde.. ang bloggen...Nydelig blogg du har osgå...
Og de hyllene ble råfine.. så sjarmerende fint kjøkken du har...høres ut som du fant masse fint...
Nyt helgen '
Linker deg jeg..

Christinas låvebutikk sa...

Nydelig det var!! Ja du får bruke all din kunst med overtalelse!!
Bladet var veldig bra!
Ha ei fin uke Tina! Skal legge deg til min side!!