torsdag 9. februar 2012

% S A L G %








Har dere oppdaget nettbutikker som fører tinek her i landet. Jeg venter på en pakke fra Babazar. Kurver og sengeteppe til hytta. Kurvene skal jeg snu på hodet og bruke som lamper. Og Lena hos Babazar bestilte opp kurver til meg direkte fra Danmark. Super service fra den dama. Da er det bare å vente ti lhentelappen kommer i postkassa. Bolina.no hadde 70 % på julepynt fra tinek, det kommer nok hentelappe snart fra den kanten også.... greide ikke la være...

2 kommentarer:

(eddas) sa...

wow så heldig du har vært med disse kjøpene dine....elsker en del av tinek sine ting:)
klemklem

Frk Kastås sa...

nå har jeg lest meg langt tilbake i bloggen din, syntes den er så koselig! Herlige inspirasjonsbilder og koselige hverdagstanker + en mengde tinek! Herlig blanding.
Og,du har jammen meg dilla på ...tinek! ;)

takk for hyggelige ord på bloggen min i dag, veldig hyggelig at du kommer innom der!

- halsen er sår og vond. Lengter etter en god gammeldags rødvinstoddy...men..siden det er spurv i kassa her så må jeg nok klare meg med solbærte med litt honning!;)

Ha en fin senfredag, og god helg!

- kjøpte forresten litt julepynt i forrige uke jeg og...deilig med salg!;)