fredag 3. februar 2012

det skal en dag bli hyttekos...





En samling av TineKhome som skal bli med oss på hytta, som jeg gleder meg. Føler meg som et lite barn innimellom, greier nesten ikke vente til innredningen skal begynne der ute. Vi har en pause nå i vinter, men håper å få starte opp igjen i mars, vi SKAL ut dit i påska og da må vi være mest mulig ferdig. Jeg har samlet litt tine-ting over tid. Lampeskjermene var jeg så heldig og komme over på finn.no til en super pris. Lampefoten ble kjøpt i chenillehome, nettbutikken. De var billigst, ja jeg har saumfart nettbutikkene som fører tinek. Det kan du trygt si. Putene var det salg på hos Cornelias Hus i Trondheim, en sort og en hvit ble med meg på 40% salget deres. Stolen kommer fra hviit.no, en super service fra den dama. 4 stk skal bli med oss i første omgang. Jeg tror dette blir knaill! (Og bordet ser jeg skal males i hvitt, sort eller grått - et gammelt bord fått fra snekkern vår - snille mannen)

God helg alle der ute, nå tar vi turen til Molde og Midtnorsk mesterskap på ski!

3 kommentarer:

Hege sa...

Åhhh det ser helt nydelig ut! Skjønner godt at du gleder deg ti å begynne og pynte og dekorere ja;) Utrolig flotte Tine K ting du har fått tak i!!!

God helg!!!

Klem fra Hege

lilleba sa...

Nå begynner det å bli riktig spennende !
Blir moro å se dette på plass i hytta :)

Ha en fin helg !
Klem fra Lilleba

Frk Kastås sa...

Dette var en blogg proppfull av inspirasjon!
Herlig;)

Rikke