mandag 20. desember 2010

Pynt på et klaffbord





Da vi var på skitur i går fant jeg noen kongler på veien, ja som askepott... nesten! Jeg ble like lykkelig i alle fall, for jeg har jo prinsen min og hihi. Han har lovd å vaske badet skjønner dere. I dag pyntet jeg en trekasse med hank, adventstaken fikk plass i den sammen med et nyinnkjøpt lite tre. Det har jeg sett her hos noen av dere og syns det var så fint. Måtte herme vet dere, men lov det vel? Konglene ble hengt i en stålstreng, perfekt og mor i huset ble strålende fornøyd. Ble så fornøyd at hun utsatte gulv-vasken... og dillet og dallet litt istede. Da er det Lisbet Salander som venter, har lest boka men må bare se filmen også!

5 kommentarer:

lilleba sa...

Absolutt helt herlig !!
Det er slikt en skal unne seg å ha tid til nå i siste liten..

Beste hilsen Lilleba på Rusk og Rask :D

Datt sa...

Hehe, det gjorde du rett i, jeg er så enig i den, kos med dill og dall i stede for å vaske gulv! For fint ble det absolutt! :D

Ceropegia sa...

Nice, nice, nice!!

Fine bilda du får t tina!! Kjæm på fotokurs...;)

Klæm:)

Hege sa...

Nyyydelige julebilder Askepott! Så god stemning du lager, virkelig kjempekoselig!

Kos deg med pyntinga! I morra er det bitte lille julaften!!!

Klemmer fra meg

LYKKEBO sa...

Hei you:)

Bare innom for å ønsker deg og dine en super fin julefeiring..Med madde kos & hygge (og noen gøye pakker til mor under treet;)hehe)

Juleklem fra meg:)