fredag 12. juni 2009

Sola lar vente på seg




Jada ... har liksom ikke helt sommerstemningen inne enda, så jeg prøver å inspirere dere og meg selv med disse bildene fra Eva Linth. Hun tar flotte bilder og virker som en superflink fotograf og stylist! I går var jeg på auksjon for første gang. Er i sjokk enda hva folk betaler mye for og hva de ikke betaler noe for.... kom hjem med to hvite stoler og et hvitt bord. (bilder kommer) Det var de heldigvis ikke interessert i .... hehe! Men hvor skal jeg ha det..... hm må bygge hytte tror jeg ikke sant Tina-mann?? hahah!
God helg og takk for hyggelige kommentarer dere har lagt igjen.

Ha ei nydelig helg alle i hop!

7 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Helt nydelige bilder og vakre farger :)

Klem,Kari

GundaM sa...

Herligheten for noen gla`bilder;)

Takk for inspirasjonen og ja Eva L er utrolig flink;)

Go helg!

A Seaside House sa...

Her er det heller ingen sommerstemning så da er det fint med slike sommerlige bilder:) Ønsker deg en riktig god helg!

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Takk for koselig kommentar hos meg:)
Så nydelige bilder du viser,trenger litt sommerbilder når sommeren ikke helt vil komme med sol og sommervarme!
Ønsker deg ei fin helg!

LYKKEBO sa...

Hehe..jeg må le! høres ut som meg!! Jeg var på Salg i går, kom hjem med 4 puter! Ingen sted de passer(eller er plass!)Men tenkte med meg selv..På en hytte hadde de tatt seg bra ut!!Spennende p se hva du fant på auksjon!

God helg!

LYKKEBO sa...

Hehe..jeg må le! høres ut som meg!! Jeg var på Salg i går, kom hjem med 4 puter! Ingen sted de passer(eller er plass!)Men tenkte med meg selv..På en hytte hadde de tatt seg bra ut!!Spennende p se hva du fant på auksjon!

God helg!

Unknown sa...

Heisann.
Det er første gang jeg er innom bloggen din, og du verden så koselig den var:)

Mye fint å se på!

Jeg kommer innom igjen. Ha en fin helg!