fredag 10. januar 2014

Blanke ark - kjøkken






Viser mine kjøkkenbilder fra hytta vår. 
Savner den masse nå.
Aktive barn - helgene går med - håndball og ski - 
Gleder meg masse til nest tur ut hit.

Håper på mange flotte hytteturer i det nye året også.
Savner virkelig drømmekjøkkenet mitt.

Med blanke ark - nytt år - nye muligheter
hiver jeg meg med i NIB sin utfordring


  hehe oppdaget at innsamlingen hos NIB er stengt så denne gangen ble jeg ikke med...

meeeen fredag og god helg alle der ute:)






3 kommentarer:

idylloghim.blogspot.com sa...

Åååååå, så nydelig og koselig:) dette er jo et sånn drømme kjøkken:) liker alle fine detaljene og disse svarte Tine-K stolene ved spisebordet. Blandingen av det rustikke, svarte og lyse er helt etter min smak. Elsker hjemmet ditt:) Ha en fin helg! Klem Ann Elin

Unknown sa...

Lekkert kjøkken!!
Dere har drømmehytten altså:)

NIB sa...

Hei hei:) Jeg har fått en anbefaling av din blogg i en spalte vi lager for rom123, kunne du sendt meg en mail på norskeinteriorblogger@gmail.com hvis du vil være med? :)

Solveig