mandag 26. desember 2011

en julegave til meg selv :)


ble det flere av i år. Utrolig hva en finner når en ser etter noe fint til andre... Her er noe av det som ble med hjem lille-julaften. Ei stjerne fra tinekhom. De er bunnet sammen og kan deles opp. Tanken var selvfølgelig pynt på hytta når den blir ferdig neste år en gang, men har allerede tatt den i bruk.... Syns den var så fin at jeg greide ikke sette den unna nå når jula er her! Ikke bare stjerna er tatt i bruk her hjemme men også noen tinekhome skåler, en tinekhome stol, ei skinnfelle og en flaggermus-stol (tolix også) som også er tenkt til hyttekosen! 

Jula her har vært avslapping, kos og masse mat. I morgen er det skirenn som står på tapetet og 4. og 5. juledag er det jobbings. 

Håper alle der ute har ei fin og fredelig jul.

2 kommentarer:

Mrs. Monday sa...

Nydelig stjerne og flott blogg!
Legger deg til i bloggrullen min!

God romjul
fra Mrs. Monday

Heddas gode grunner sa...

Den/de var skikkelig stilig! Enkel, men veldig dekorativ. Jeg kjenner meg igjen i "fenomenet" som slår inn når man er på julegavehandling... :) Og i morgen starter salge også.. Skummelt. :)
kos deg vidre i jula!
-Hedda-