mandag 11. oktober 2010

Murer jeg?

Jada med god hjelp fra min mann og vår aller kjære snekker-Kjell ble denne muren murt opp på en og en halv time. Så effektive og så fornøyd som jeg er. Innvendig i hytta skal vi også ha en slik vegg. På samme vegg men på andre sida, da.... Den ser jeg for meg skal gå over til hemsen også. Det var jo så enkelt at selv far er helt enig at det må vi ha!

Hytta står nå å stråler der opp på Storbakken, (du vakre Kråkvåg) fint og ryddig er det rundt paradiset vårt så nå er det klart for vinter. Vi mangler omramming rundt vinduene. De er kappet men jeg måtte male dem før vi tok dem på. Stolpene skal gjøres kraftigere, men det må vi vente med til vinteren er over. Det er strekkfisker på, og de er kraftig bardunert, men de skal strammes opp etter høst og vinterstormene. Håper på å få ta en tur i høstferien, da er det innearbeid på tapetet



Vakkert vær var det på søndag, sola strålte om kapp med oss tror jeg. Vi jobber og koser oss der ute... Gud for en vakker plass

4 kommentarer:

Datt sa...

Steiki, så fint det blir!! Og de steinene ble knallbra! :D

aig sa...

Det må være en drømmeplassen! Jeg liker godt miksen av stein og treverk. Ha en fin dag!

lilleba sa...

Så flott det blir ! Steinene passer så godt inn, for et flott sted dette er, og bedre blir det nok, etterhvert som dere kan nyte frukten av det dere har laget :)

Ha en fin kveld !

Hilsen Lilleba på Rusk og Rask

John Skogheim`s familiehytte sa...

NYDELIG! Artig!!