onsdag 6. oktober 2010

Litt bekymra for paradiset



for her hjemme blåser det... mye. Tenker på hvordan det er på Kråkvåg der sommerhuset vårt er. Der står fortsatt 3 stilaser oppe, eller kanskje ikke... Heldigvis er det noen supre folk som bor der ute på øya. Tomteselgeren skulle kjøre seg en tur og se, så håper alt er som det skal. Litt bekymra for at stilasen har blitt tatt av vinden og hva ville da skjedd med vinduene, men håper alt er i sin skjønneste orden. For til helga skal vi ordne til vinteren, gjøre ferdig det siste utvendig og få pakket bort alt rundt. I alle fall er det planen min! Vi er også invitert på høstfest der ute. Gleder oss til å bli litt kjent der ute...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Er støtt og stadig innom NIB og i dag kikket jeg på en blogg jeg ikke hadde sett på tidligere. Og jammen så jeg ikke et kjent fjes opp fra hyttetaket ;) Moro å titte på bloggen din :)
-Anne Marit S-

lilleba sa...

Håper at alt har gått bra med stillasene, da. Ja, vinteren gjør vel ubønnhørlig sin ankomst, og så er det bare å vente på lysere, varmere dager igjen :)
Ha en fin torsdagskveld !
Hilsen Lilleba på Rusk og Rask.

LYKKEBO sa...

Fantastisk med snille naboer! Huset er blitt vanvittig fint! Og gjett om jeg gleder meg til å se inni! Kos dere masse på høstfest-det hørtes veldig kjekt ut:)

God helg:)
Klemmer