søndag 20. september 2009

Et kjøkken i brunt





I helga har det vært nydelig høstvær her. I går var vi i et kjempefint og morsomt 40-års lag. Joda det ble ikke akkurat tidlig kveld. Vi kom vel hjem i 04.-tida og var gode og mett og utørst. Jeg fikk virkelig trimma lattermusklene og følte smile hadde hengt seg opp, arti folk og masse vittige kommentarer. Takk for en fin fin kveld Bjørn og Hanne, flinke dere er!
Viser i kveld noen bilder fra kjøkkenet vårt, nye barkrakker har kommet i hus, de kommer fra Ikea og er både fine og gode å sitte på. Bærplukkern har jeg bytta med mamma da jeg syns hennes var mye finere enn min. Da tok hun den rød så fikk jeg en med sjel og nostalgi. (og som passe mye bedre på kjøkkenhylla mi - sykt men genialt)
Kanna er fra Ikea og er vist populær da jeg måtte krangle meg til en fra utsillinga, utsolgt bare et par dager etter katalogen kom ut! Ført til at jeg fikk den fra billigkroken og fikk 20% på den, juhu! Ønsker dere en fin fin uke!

4 kommentarer:

ChatrinesLiving sa...

Så koselig og stort kjøkken du har! De ny stolene passet godt inn og var lekre!

Fikk du forresten bokstavene tilsendt?

Ha en superfin ny uke!
Klem fra Chatrine:)

Missfryd sa...

Flott kjøkken du har, varmt, innbydende og lekkert!
Fint med de hvite detaljene til alt det brune.
Ha en fin dag. Klem Ingrid

Stine sa...

Åhhh, nydelig! Jeg vil se mer av de fine hyllene på panelveggen, så riktig så lekkert ut :) Helt i min smak!

Klemmer fra Stine

Emmas Verden sa...

heisann ;)
butikken min ligger litt utenfor Ålesund..
ser du har vært på loppis..det er noe av det kjekkeste jeg vet om ;)
ha en fin uke!!!
klem Anne***