tirsdag 25. august 2009

Amatør - ønsker seg fotoapparat



Høsten er over oss, snart nærmer september seg. Kjempekoselig å tenne ti-tallslys på kveldene, ref. min sønn: "Mamma du er gal etter å tenne lys du". Tror han syns det var vel mange, men han var enig i at det var utrolig koselig da! Derfor noen høstbilder fra et apparat og en amatørfotograf, ja jeg ønsker meg speilreflex. Har nettopp feiret bursdag men ikke noe kamera nei! (ikke så rart kanskje er vel ingen som vet om det heller hih) Jenta kan vel spare selv, men det er jo så mange andre fristelser der ute... Formen her om dagen er laber, andre dagen hjemme fra jobb, kjedelig! Ja hva skal man finne på når en ikke gidder gjøre noe, et hode som holder på å sprekke, en kropp som verker i hvert et ledd.... Jo, rett og slett ligge rett ut på sofaen og se på TV - ikke all verden å se på. Ligger med denne datamaskina, men kjedlig i lengden det også. Ikke nok med at det er kjedelig men jeg kommer meg ikke på trening heller og det er vel kanskje det verste (ikke sant Tinamann- han mener jeg har trening på hjernen). Aerobic og step er jo så morsom, nei i morgen må jeg bli bedre for da er det step med MRL etterpå, kan jo ikke gå glipp av den.... JA i morgen er jeg frisk! JUHU! Da er alt i boks igjen! Fin fin dag til dere alle!

1 kommentar:

Anne sa...

Så fine stemningsbilete!
Det er kjedeleg å vere sjuk, ja:/
God betring til deg:)
Helsing Anne:)