lørdag 2. november 2013

inn i November med vinterstemning




i full fart, og dagene flyr avgårde, snart er det jul.
Fant denne i mørket i går kveld, se så fin den er.
Dekorativ og vakker - helt gratis.
Ikke vet jeg hva dette ugresset heter, 
den stod der stor og rak i vikantene.
Puttet den i en glassbeholder fra Søstrene grene, 
og vips...
helgas blomsterkvast i ordets rette forstand.

Naturen inn i heimen, jeg liker det :)
Noen som vet hva den heter eller hva det er kanskje?

Med disse to bildene hiver jeg meg med i NIB sin novemberkonkurranse,
v i n t e r s t e m n i n g.
Der finner du masse fin inspirasjon.

9 kommentarer:

idylloghim.blogspot.com sa...

Så enig, denne var så naturlig lekkert;) Alt må ikke være grønt, men ekte slik den er for årstiden sin:) ha en fin kveld! Masse klemmer Ann Elin

Anonym sa...

Nydelige bilder og det var ein flott vekst:)
Nyt kvelden!
Klem fra Lillian

Unknown sa...

Er mye fint og finne ute nå:))
Gjør ingenting om de er litt påhell, bare vakkert ♥

Unknown sa...

Fantastiske bilder. Vi går nå inn i " de døde greners tid" . Masse flott å finne ute, og jeg liker det. God søndag. D

Flisan sa...

så nydelige bilder !!! du er proff fotograf! mye fint man kan ta inn fra naturen :-)

tonje boganes sa...

Disse bildene var bare helt magisk nydelige!
Masse lykke til i utfordringen, tror du kan komme langt med bidraget ditt!
La meg til som følger hos deg jeg. Fin blogg du har!
Fin kveld til deg
Klem Tonje

Barkeblikk sa...

Hiver meg på Mrs.Boganes som benevner bildene som magiske! Stemningsfullt :-) Tror ikke jeg har vært inne hos deg før, så nå må jeg ta meg en titt. Lykke til i utfordringen, og fin torsdag til deg :) Klem fra Monica.

JEG og libellen. sa...

Herlig bidrag. Flotte bilder av noe så enkelt.

Kristin

Dynamisk Salong sa...

Oi, så vakre bilder! Så enkelt og stilig kan det gjøres. Magisk stemning! lykke til i utfordringen. Klem fra Beate