fredag 12. april 2013

100 dager med trening


100dagersprosjektet Er dette mulig? Å trene 100 ganger på 100 dager? Joda, jeg har full jobb, aktive barn, 1t reise til jobb en vei. Har døgnet nok timer? Og jeg har masse å bruke fritida mi på altså. Uoppnåelig.... men kjempegøy... du får en indre drive, i alle fall kjenner jeg på det nå. I dag går jeg på tredje dagen og de to første gikk som en lek. Dette må da være mulig... eller....

Fant dette prosjektet hos denne kreative og inspirerende jenta Fru Fly. Reglene er som du lager selv. Hele poenget for meg er å komme meg ut etter en hel jobbdag sittende på rompa, ikkje bra det. Hverken for mitt hode eller nakke. Prosjektet ønsker å gi deg og meg gode vaner. Jeg følger og bruker #flyi100 og #hundredagersprosjektet på Instagram. Dette gir i alle fall meg inspirasjon og vilje til å gjennomføre. Bli med du også! Heia heia!

Instagram: rbrtina

5 kommentarer:

Annelise Edgarsdatter sa...

..dette må jeg sjekke ut:)

Fin helg til deg!!

Annelise

Camilla sa...

Det hørtes gøy ut da! Beundrer de som får det til:) Det er oppe til vurdering knis!
God helg til deg og masse lykke til

Torunn Tangen sa...

Så FLINK du er, jente!

Ha en fortsatt fin kveld (:

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fru Fly * Heidi sa...

KNALLbra! det er så gøy at vi er blitt så mange som kan heie hverandre frem! Dette klarer vi!!! <3