onsdag 23. januar 2013

Kubelysestake med oppbevaring






Etter en lang bloggpause, vil kanskje bloggen sakte men sikkert våkne opp igjen. Prioriteringene har vært helt klare denne vinteren. Mosjon & trening, tid sammen med familien og barnas aktiviteter har vært i fokus. Men jeg har vært innom dere og instagram er kjapp, enkel og grei og følge med på. Der er jeg: rbrtina

Før jul fikset vi loftet, og det etter 8 år. Nå er det endelig litt hjemmekost der også, taket ble malt hvitt, mens veggene som er av villmarkspanel (gusjamei) ble behandlet med ekstra hvit panellakk. Greit, men kunne gjerne tatt gips-plater på. Så du skjønner hvor fjernt fra drømmen det er... men har hugget, skjært og pusset hver ei fjøl der oppe. Så det blir nok værende slik.

I en adventstake fra Kremmerhuset, har jeg nå samlet mine gamle juveler. Katten er ei sparebøsse jeg fikk i min dåp, smykkeskrinet er fra bestemor og medisineska er fra min mormor. Ei flott samling av juveler det :)

Vi høres!


2 kommentarer:

Monsterscircus sa...

Hej Tina Hyggelig å ha deg tilbake igjen! Jeg er ikke INSTA, så dessverre ikke kunne følge deg dit. Så vakker lysestake og nips deg, vakre ting med en historie! Har en veldig fin helg

Kalinka sa...

Hello! I found your amzaing blog today:) I love your photos and style
greetings from Poland!