søndag 6. mai 2012

Hylle full









I dag voknet vi til strålende solskinn og frost på bakken, vakre Lensvika. Vi overnattet etter en flott konfirmasjon! Vi fikk tidlig middag, deilig saltkjøtt og kålstappe, nydelid. Dagen avsluttet vi med en sykkeltur med hele familien rundt bygda vår. Så nå er vi klar for ei ny uke med stort dempo og høy fart:)

Hylla som Rennebu snekkeri egentlig ikke ville lage er nå på plass. Den er malt hvit i første omgang. "Hermete-hylla" var jo svart på utsiden og lysere på innsiden. Så får jeg se hva det blir til. Den er i alle fall kommet godt på plass og det er jammen meg ikke plass til så mye mer...

3 kommentarer:

LIVING sa...

Hei!

Hehe, nå ser jeg hvorfor du vil ha kaffekannen i sort, hadde jo passet perfekt inn her hos deg ;) Akkurat den røde finnes kun i den varianten jeg viste på bloggen, men vi har andre sånne sylinderkanner som finnes i svart, men jeg tror det begynner å bli tomt, så løøøp!!! Den jeg tenker på har Lade kanskje et par igjen av, den heter BI Kaffekanne og har varenr 04086120, hvis du vil høre med de om de kan trylle frem en til deg;)

Stine, Living :)

Bittelille villa/Jennifer sa...

Lekkert hylleinnhold! ♥ TineK

Håper du har en flott ny uke,
klem klem

Monica sa...

Hei på deg.
Ønsker deg en riktig fin ny uke!
Så masse lekkert i dine hyller, me love ;))
Klem og smil fra Monica