torsdag 16. september 2010

Award og sannheter om meg

For ei stund siden fikk jeg denne hyggelige awarden fra denne flotte jenta. Jeg skal fortelle dere syv sannheter om meg selv, så skal den sendes videre til 7 andre blogger jeg liker. Liker dere alle så bare ta utfordringen den som vil...

Om meg: Jeg er utrolig utolmodig og ønsker at ting skulle vært ferdig før jeg begynner på ulike prosjekter. (ganske irriterende) Har en bra stå-på-vilje. Elsker livet ved sjøen. Er effektiv på ting jeg gjør og hater treghet og late folk.... wops, ja men sant er det! Har for få timer i døgnet og lurer egnetlig på om det kan utvides noen timer, i alle fall enkelte dager...

Skulle gjerne hatt noen tips, om det er noen som har erfaring med å legge gips på vegger. Jeg ser egentlig for meg helt rene flate vegger innvending i sommerhuset vårt. Men er usikker på om det er vanskelig å få det til selv. Har hørt at det trengs mye spakling og at det legges en duk i skjøter. Blir veldig glad om noen har erfaring og kan gi noen tips. Har sett på hjemmet til TineK– utrolig vakkert!

Ingen kommentarer: