onsdag 19. mai 2010

Home and Cottage




I helga har/hadde vi en plan. Vi skal/skulle til Oslo, men akkurat i dette øyeblikk fikk jeg en beskjed om at campingvogna vi skulle hente ikke ble med båten i dag. Jeg krysser det som krysses kan om at den er med i morgen. Jeg har jo en plan om å innom en Home and Cottage-butikk i Oslo. Bare se her, masse lekkert fra deres nye magasin. Hm....... Samtidig skulle sønnen i huset være med på to sykkelritt på Eidsvoll og gleder seg utrolig til det. Send meg positive og optimistiske vibber da folkens, vi vil til Oslo :)



8 kommentarer:

Home and Cottage sa...

Vi krysser det vi krysser for deg, vi - uansett om du kommer en tur innom oss eller ikke, naturligvis :)

Koselig at du sprer bildene våre til dine lesere! Vi er godt fornøyd med katalogen, så da er det koselig at dere lesere setter pris på den!

Faktisk skal jeg straks på fotoshoot nå for vår neste katalog, så vi får håpe vi får til enda finere bilder denne gangen!

Lykke til med containeren!

Karna sa...

Sender alle vibbene jeg har over til deg...håper det hjelper...hvis dere skal hente campingvogn er det jo klart dere må innom H&C du kan jo fylle den til taket med div...ha ha ha....MASSE LYKKE TIL!

Ingunn sa...

Håpe dåkk kjæm dåkk i vei...isåfall ty eg du ska send meg ei mld..;) for da har eg oppdrag åt deg på H & c..skoilla haft to lampo og nå ledning posa..you see..:O)
Klæm

Ingunn sa...

Håpe dåkk kjæm dåkk i vei...isåfall ty eg du ska send meg ei mld..;) for da har eg oppdrag åt deg på H & c..skoilla haft to lampo og nå ledning posa..you see..:O)
Klæm

Vilmelinas liv - Ellen-Marie sa...

Tusen takk for fine ord hos meg!
Krysser fingrene for at dere får reist!!

Klem

Alexander Mathisen sa...

Perfekte ting etter min stil ! :)

Janne sa...

Krysser fingrene her også:):)
Det er farlig mye fint på H&C men det koster som regel litt også:)

Ha en fin pinsehelg,
Klemmer fra Janne!

Veronica's hus sa...

Grr. så kjedelig da! Det er jo så kjipt når ting ikke går helt som man planlegger..
Blir gøy med HC da. Kunne ha tenkt meg en tur dit selv jeg, bare så synd det er så langt unna.

Uansett lykke til med campingvgna og rktig god pinse.

Klem:)