tirsdag 25. november 2008

Gevir på fat




God kveld alle der ute, takk for hjelp og hyggelige kommentarer. Mine venner "live" glimrer med sitt fravær, men ja ja sånn er det snufs! haha det e jo så "stressasomt" ikke sant Susann??? :-) Men dere, sånn ble geviret her hjemme klar til å motta jula nå, men det blir ingen kuler og stas på det nei. Kanskje ei julekule blir lagt sammen med stasen. Her er fult opp og masse å finne på. I helga drar vi til Savalen hele gjengen, det tror jeg blir gilt ja! Barna gleder seg, og stakkars lille Cing (vår bigsie Schæferhund) håper han kommer i formen igjen etter en dyrlegetime pga ørebetennelse. Han går å sjangler stakkar store han, med hode på skakke og øre hengende. I den grad et schæferøre henger da (Susann- hoho, den var intern du)! Fin kveld og ny dag i morgen til dere alle. Klæm

5 kommentarer:

Anne sa...

Er visstnok ganske så gevirfrelst både du og jeg :-)) og her fikk jeg jammen noen nye ideer ja. i tillegg til at jeg har et på veggen, har jeg laget en skulptur av ett og en lysestake.

Nei, gi meg en jeger til mann!!

GundaM sa...

HIhi, må le av Anemone ;)))) jeg vil gjerne ha en elektriker ejg da....

Takk for tips, er glad i gevir og jegere selv ;)

A home far away sa...

Hej! Vilken fin blogg du har!
Och dina foton är helt underbara:-

Ha en fin dag
Kram Gunilla i Singapore

Viveka i Bläckhornet sa...

Kikar in och säger hej!
Ojj så mycket fint du visar. Här hittar jag mycket inspiration. Kommer absolut tillbaka.

Ha en skön kväll

kram Viveka

Tulip sa...

Nydelige bilder! Flott med gevir!

Ha en fin adventshelg! I kveld skal jeg på fest med jobben!