lørdag 25. oktober 2008

Randi på nett! JUHU!:-)





Arti du! Takker alle for hyggelige kommentarer på min blogg. En spesiell takk til Randi og Marte. Hyggelig at kjentfolk og min bestevenninne lar seg høre fra! Idag har vi bygd garage og fuglehus. Erik synes jo det er så morsomt å snekre så han laget en kjempefin fuglekasse i dag og hengte opp i furua utenfor kjøkkenet. Jeg skulle egentlig få den til jul men vi ble begge enige om at vi måtte henge den opp til fuglene. Må si jeg er litt stolt over sønnen, den ble jo kjempefin! Ikke mindre stolt over datteren på 6 som vaske badet som ikke var spesielt rent. Ble overraskende rent skulle nesten tro det var mor selv som hadde vaska! Vil med dette ønske dere ei fin helg! Skal på party, gleder meg vi snakkes og håper på en hodepinefri dag i morgen heheh!

1 kommentar:

Anonym sa...

brae bilder mamma du er flink med blogg gla i dæ