torsdag 26. mai 2011

På tapetjakt


Ut fra dette romme får vi en utrolig vakker utsikt, blått hav så langt du ser... Men akkurat på dette rommet har jeg bestemt meg for å ha en vegg med tapet. Det blir veggen bak senga. Jeg som trodde det ville bli så enkelt, not! For et hav av tapeter å velge i, ikke enkelt! Jeg har tenkt på to retninger : småmønstret lyst og lett, eller noe med store mønster og kanskje mot svart. Har sett en tapet på en restaurant, Aisuma, der det var gamle bilder av mennesker, gamle bilder som jeg har sett både til min bestemor, mormor og min mor. Syns da også den var litt stilig. Hvilken tapet ville du hatt på ei sjøhytte? Blir veldig glad for tips!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei:)

Gleder meg til å se hytta når den blir innredet. Jeg ville ha valgt en 3D med "maritimt" innslag. Skulle ha blitt sjømann,æ vettu:)
Du får hæls kaill'n:)
Hilsen Tommy...

Hege sa...

Så herlig å pusse opp og innrede sommerhytte! Jeg ville nok gått for en maritim stil med hvitt, blått og grått... Er veldig glad i soverommet vårt, der valgte vi en nokså tidløs tapet. Du finner bilder på bloggen min:)

Ønsker deg ei herlig helg!

Klemmer fra meg

Datt sa...

Sukk, slik utsikt får meg til å føle meg hjemme... <3

lilleba sa...

Åh, jeg gleder meg til å se utviklingen her, etterhvert !!
Ha en fortsatt fin dag :)
Klem fra Lilleba

Sukkertøy for øyet sa...

Takk for koselig hilsen!
Hos Sukkertøy for øyet er det sommerstemning hele året
*smiler*

...Sjekk ut retrovilla.dk eller maleributiken.se.
Mange lekre tapeter i alle stilarter.
Du kan også bestille tapetprøver der, så kan du jo teste ut litt.
Inreda.com er også GODE på tapetprøver ;)

-Ida Susanne