søndag 6. februar 2011

ramme av hønsenetting



Denne fikk (AD) datteren av en super venninne. Jeg hang den på kjøkkenet, men der fikk den ikke være lenge. "Nei mamma", den er min og svipp så var den borte, men bilde av den fikk jeg... hihi! Ja ja jeg ønsker meg en jeg også... liten i hvitt, passet så fint på kjøkkenet. Så nå lever den vel de glade dager oppe i 2. etasje på et barnerom. Flinke flinke Ingunn, ramme med hønsenetting og hvitmalt som er pusset, kjempefin. To treklyper fulgte også med.






Her i huset har vi hostekor, den ene avløser den andre, nå har datteren i huset fått feber og hoste, så krysser vi fingre og tær, og satser på at vi voksne slipper unna!

11 kommentarer:

Blonder og perler sa...

Den rammen var jo kjempefin..

Skjønner at datteren ville ha den selv..

Ønsker deg en god søndagskveld.

Klem Frida

Hege sa...

Kjempefin ramme!!! Hmmm, dette er kanskje noe man kan klare selv...:)
Flott tips!

Klem fra Hege

Datt sa...

Så fin altså! :D

Sissel sa...

Lekker ramme, skjønner godt at du gjorde et forsøk på å henge den på kjøkkenet. Og skjønner godt at hun var rask med å hente den tilbake!

Ha en fin kommende uke!

Klem

"En Vintage Drøm" sa...

Nydelig ramme, tenker det samme som Hege over.. Ett nytt prosjekt. Har lenge hatt lyst på ett slikt "bilde" med hønsenetting.. Det jeg likte var at det ikke var så stort.. hmm noe å tenke på..
:) Klem -Gunn-

Ingunn sa...

Så trivele at Dortis lika den, ska få ei lita ei du å Tina...passa som hånd i hanske dænn ja..;O)
Arti å gi bort nå som nåin bli gla fårr!!:O)))
Har nytt arti tankeprosjekt på gang hær no, må berre bli færdig me kvalme og hæsjvondsk først...itj akkurat nå overskudd!! Men arti å planlegg...;O)
Go bedring te ongan..
Å du...no ha eg fåinne at lampa eg ha så løst på..sjekk Irina sin blogg..:O)
snakkes..KLÆM

(eddas) sa...

Kjempefin..har laget en slik jeg og...men det var noe herk og jobbe med den hønsenettingen:)
ha n fin fin dag
klemklem

Tina sa...

Ja der var hønsenettinglampa ja Ingunn! Den tru æ passe bra hem åt dæ ja! Da håpe æ du får tak i den og at du frisken te igjen!!! Har du funne ut kårr dæm har deinj hæn å no da, Irina har kanskje svaret! Lykke te, løp og kjøp, du fortjener den, virkelig!

Klæm klæm

Galleri MochB sa...

Tack för dom fina orden :O) Du har det också mysigt härinne!

ANETTESHUS.COM sa...

Så flott! Dekorativ:)

Ha en fin, ny uke, Tina!!

KLEM KLEM
Anette:)

Ingunn sa...

Jepp, den gjær d sjø Tina...og Irina koinn hjælp ho vettu, å vesst tå nåin som koinn skaff...:O)
Så, om den itj e altfor dyr så heng d snart en par sånne på Granmoen..;O)